OnlineBank mot DNB

       

Zirius OnlineBank har allerede vært på markedet siden 2015, men fredag 14/9-2018 lanserer vi en direkte integrasjon med DNB.

Integrasjonen med DNB er en sømløs løsning der du sender betalinger direkte til DNB fra Zirius, og henter inn innbetalinger for oppdatering til regnskap i Zirius. Ved utbetalinger vises status fra DNB direkte i Zirius.

Med Zirius OnlineBank mot DNB kan du motta innbetalinger og betale til norske og utenlandske bankkontoer, men i tillegg får du:

  • Automatisk oppdatering av betalingsstatus med e-post varsel ved avvisning eller dekningskontroll.
  • Mulighet til å kansellere (tilbakekalle) betaling som er sendt bank.
  • E-post varsel ved import av nye innbetalinger med beløpsoversikt, og automatisk kobling mot reskontro.
  • Daglig utlegg av kontoutdrag fra DNB med saldooversikt i Zirius Portal.

Du slipper å logge inn i nettbanken, alt skjer direkte fra Zirius. Løsninger er i henhold til ny ISO 20022XML standard og sikkerhet tilknyttet denne standarden. Selve utbetalingene godkjennes fra Zirius ved bruk av personlig passord og engangspassord på SMS som sendes din mobil.

Glem filremittering med opp- og nedlastning av filer, administrasjon av brukertilgang til bankkonto og manuell oppfølgning av hele remitteringen ved eventuelle avvisninger. Ved OnlineBank er det kun den avviste betalingen som må sjekkes pånytt.

Les mer om Zirius OnlineBank med DNB her